fredag 21 februari 2014

Spontana inköp

Herr Bennemann säger aldrig nej till spontana idéer,
och när jag och min kompis en lördagseftermiddag 
plötsligt upptäcker att en viss affär har rea på 
något man just söker,
då följer han gärna med!

Men det blev naturligtvis mer än det jag
sökte och plötsligt landade två söta
koppar i inköpskorgen.
(och kanske även brickan de står på...*harkel*)


89 cent per styck hos Action!

Jag erkänner att det faktiskt blev tredje lördagen
på raken som vi besökte denna affär.
Men vad gör man, när de har en massa
fina dekoartiklar till oförskämt BILLIGA priser!!

Imorgon ska Herr Bennemann provjobba
som kock på ett jobb han sökt,
så om jag vill köra och handla får jag
nog göra det själv...

Nä.
Det är ju inte kul att slösa pengar själv.
Dessutom har de öppet till 20.00!
;-)
Ha en fin helg!
Kram 
Elle



8 kommentarer:

  1. Håller tummarna för jobb-sökaren! Fina koppar och bricka :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh så vår fin bricka.
    Håller tummarna för att det går bra för Herrn.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Det känns som du är så lycklig med din nya man, jag blir så glad.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag tror att herr Benneman är lite lik min gubbe.. Han följer också gärna med på mina upptåg.. Visst är det härligt att få slösa ibland..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Men å vad jag blev glad idag när jag öppnade brevlådan. Du är ju bara bäst!! Kan du maila mig , hittar inte din mailadress.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Herr Benneman är inte lik min Omgivning, för han skyr allt som inte har nån nytta med sig och dit hör shopping. Men han handlar för det mesta vår mat, tackar jag för, för jag har tröttnat.
    Så fina saker och är dom billiga då är man ursäktad, tycker jag, lite roligt måste man ha!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hihi! Låter lite som när jag är ute och bara ska titta lite. :)
    Fast jag måste säga att det var väldigt fina inköp!
    Ha en fin helg! :)

    SvaraRadera