fredag 14 februari 2014

Lite rörig Alla hjärtans dag!

Egentligen är alla dagar som
Alla hjärtans dag.
Iallafall om man har Herr Bennemann som granne.

Han har världens största hjärta och vet hur
man skämmer bort en kvinna.

Och som om han hade läst mina tankar, 
där jag satt i bilen med en tom och knorrande mage,
hungrig som f-n på hans äggröra med lök och smält ost....


...så var det just det som stod och väntade på bordet,
när jag klev in genom dörren!
Lite tomater med en äckligt god oströra på,
nyttig juice och en färsk bulle.
Vad vill man mer?

Som efterrätt hade han köpt hem en
bakelse med jordgubbar.
Men den försvann så fort att jag inte
hann ta fram kameran!

Jag tycker definitivt att det var bättre
än en bukett blommor från macken!

Blev du överraskad idag?

Kram
Elle

3 kommentarer:

  1. Han verkar vara en BRA man ♥

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Här kan jag inte direkt påstå att dagen firades, men en bra fredag blev det ändå!
    Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  3. Den grannen är högsta betyg på!
    Jag fick inte den minsta lilla överraskning igår. Däremot fick jag städa hela huset och det var inte kul, jag brukar slippa det, men mannen min har skadat en kota, så nu var det jag. Jättekul! Kram Agneta

    SvaraRadera