onsdag 13 november 2013

Hola!

Är egentligen hemma sedan över en vecka
men har haft fullt upp och har först nu tid
att sitta och längta tillbaka till semestern
där äpplen byttes ut mot apelsiner...


...där krukväxter växte ute i rabatterna...


....där den gemensamma poolen blev lite
av en "privatpool"...


...där syskonkärleken upptäcktes mellan skrik och tjafs....


....där barnen var sysselsatta hur länge som helst med
ingenting annat än vatten....


...där man för en liten stund kunde hitta lugnet...


...och vandra över vatten....


...YES, I can!!

Vardagen hade mig i sitt grepp innan jag ens hann öppna
dörren där hemma. Nu ser jag bilderna och vill bara
tillbaka!!!!

I nästa inlägg ska jag berätta mer om var jag var,
om Herr Bennemann kom eller inte
och framöver avslöjar jag kanske även
hur man vandrar över vatten...

Kram
Elle

5 kommentarer:

  1. Så härliga bilder! Ni verkar ha haft det mysigt :) Bilderna där du går på vattnet är så otroligt fina i färgerna! Tavla!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Om jag är avundsjuk, hur kan du tro det?

    SvaraRadera
  3. Men vad det låter härligt, det är så det ska vara och tänk att kunna gå på vattnet! Jag väntar på nästa inlägg. Nu!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka. Jag har verkligen väntat med stor nyfikenhet på ny inlägg. :-)

    SvaraRadera